Тип издания: Пиратка
Жанр: ActionРазработчик: Sun-torrents software
Год: 2011
Платформа: PC
Версия: 1.0.0.60-67
Язык интерфейса: Русский, английский
Мультиплеер: Есть
Таблетка: Не требуется
Системные требования: Операционная система: XP/Vista/7-Seven
Процессор: Pentium 4 2.8 ГГц
Оперативная память: 512 МБ
Видео: Видеокарта, совместимая с DirectX 9
Свободное место на диске: 320мб
Описание:
Очередная версия лучшего в мире онлайнового экшена. Сочетает отмеченный
наградами командный экшен Counter-Strike с передовой технологией
Source™. Обладающий соответствующей последним достижениям технической
мысли графикой, полностью обновленным звуком и реальной физикой,
Counter-Strike: Source просто должен занять почетное место в коллекции
каждого поклонника жанра "экшн".
Как пользоваться Апдэйтером:1. Запустить файл css_autoupdater.exe, нажать кнопку проверить
2. Подождать пока установятся обновления (до появления уведомления о завершении)
3. Нажать кнопку Go для начала игры
По мере выхода обновлений, апдэйтер будет обновлять ваш клиент CS:S до актуальной(последней)версии.
Версия клиента:Protocol version 18
Exe version 1.0.0.67 (cstrike)
Exe build: 13:37:41 Oct 14 2011 (4724) (240)
Emulator Client: RevEmu 9.8.5 spv
Инструкция по установке Патча:1. Запустить файл css_update_v60-67.exe
2. Указать папку с установленным клиентом Counter-Strike: Source
3. Следовать инструкции установочника.
Список изменений версии 67:Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
Fixed an issue with the multi-threaded renderer which could cause a crash on map change
Adjusted whitespace to improve formatting in status command output
Changed
stats output to show KB/s instead of bytes/sec, added a connections
column, and changed the users column to "Map changes"
Fixed game
servers not being able to execute the retry command due to the
dependence on the connect command (which is not executable by game
servers)
Made sndplaydelay executable by servers
Server frame rate is now based on the tickrate of the active Source mod, not the fps_max convar
Server processing delays have been reduced, especially for servers on modern Linux kernels
Entity processing logic has been optimized to significantly reduce CPU usage on full servers
Multi-threaded server code is now enabled by default under Linux (already enabled on Windows)
An exploit with non-printable characters causing lag on Windows servers has been fixed
CPU is fully yielded back to the system whenever the server is running faster than the tickrate
Dramatic increase in performance for low-level math libraries
Counter-Strike: SourcePrevent AWP cycle time exploit using quick switch
Fixed bug causing HUD History to display item pickups from nearby players
Increased sized of HUD History resource to prevent clipping
Changed grenade damage so that it always hits HITGROUP_GENERIC and takes into account armor for damage calculations
Reduced standing and moving accuracy for pistols
Decreased accuracy while moving with sniper rifles
Added additional legacy mode (3) to cl_dynamiccrosshair
Updated the localization files